Communication in situations of organizational change
Komunikacja w sytuacji zmian organizacyjnych
Zmiany organizacyjne wymagają szczególnie dużo od menedżerów. Od ich kompetencji zależy efektywność, tempo i dokładność realizacji zamierzonych zmian. Doskonalenie kompetencji behawioralnych i komunikacyjnych kadry zarządzającej może wpłynąć pozytywnie na podwładnych i przyczynić się do poprawy atmosfery, zmniejszenia poziomu stresu, a w rezultacie do efektywniejszego przeprowadzenia zmian. Szkolenie ma na celu nauczenie menedżerów konkretnych umiejętności, które będą mogli przełożyć na funkcjonowanie w pracy, w kierowaniu zespołem, w organizacji w okresie zmian.
CELE
- nauczenie metod oddziaływania psychologicznego w sytuacji zmian organizacyjnych.
- Większa efektywność w roli lidera w okresie zmian organizacyjnych
- Wzmocnienie kompetencji związanych z przywództwem, kierowaniem zespołem i motywowaniem pracowników
- Poprawa efektywności komunikacji
- Poprawa odporności na stres
- Umiejętność budowania środowiska pracy wolnego od nadmiernego stresu
- opanowanie praktycznych umiejętności związanych z:
- przewagą energetyczną w kontakcie:
- Zasilanie energetyczne
- Oszczędzanie i kanalizowanie energii
- Regeneracja
- komunikacją i motywacją do współpracy:
- Porozumienie bez przemocy
- Język konfliktu i język współpracy
- zasadami komunikacji i kontaktu w sytuacjach pomagania i wspierania.
- utrzymaniem „wysokiej formy” w obliczu zmian organizacyjnych, co wydatnie przyczynia się do wzrostu efektywności w zarządzaniu.
DLA KOGO
- Dla menedżerów i liderów zespołów
- Dla tych, którzy chcą adekwatnie reagować w sytuacji zmian organizacyjnych
- Dla tych, którzy pragną motywować innych
- Dla osób bardzo aktywnych, działających pod presją czasu, odpowiedzialnych za funkcjonowanie firmy, które mają trudność ze znalezieniem czasu na odnowę swoich zasobów energetycznych
METODA
Szkolenie składa się z trzech głównych części. Pierwsza jest poświęcona aspektowi energetycznemu komunikacji i wywierania wpływu. Druga dotyczy świadomościowego aspektu komunikacji i bazuje na podejściu i technikach znanych jako „Porozumienie bez przemocy”. Trzecia część koncentruje się na komunikacji z obszaru pomagania.
FORMA
Dostępne wersje: 8 i 16 godzinna.