Communication in situations of organizational change

KOMUNIKACJA W SYTUACJI ZMIAN ORGANIZACYJNYCH

 

Zmiany organizacyjne wymagają szczególnie dużo od menedżerów. Od ich kompetencji zależy efektywność, tempo i dokładność realizacji zamierzonych zmian. Doskonalenie kompetencji behawioralnych i komunikacyjnych kadry zarządzającej może wpłynąć pozytywnie na podwładnych i przyczynić się do poprawy atmosfery, zmniejszenia poziomu stresu, a w rezultacie do efektywniejszego przeprowadzenia zmian. Szkolenie ma na celu nauczenie menedżerów konkretnych umiejętności, które będą mogli przełożyć na funkcjonowanie w pracy, w kierowaniu zespołem, w organizacji w okresie zmian.

Cele

nauczenie metod oddziaływania psychologicznego w sytuacji zmian organizacyjnych.

  • Większa efektywność w roli lidera w okresie zmian organizacyjnych
  • Wzmocnienie kompetencji związanych z przywództwem, kierowaniem zespołem i motywowaniem pracowników
  • Poprawa efektywności komunikacji
  • Poprawa odporności na stres
  • Umiejętność budowania środowiska pracy wolnego od nadmiernego stresu
  • opanowanie praktycznych umiejętności związanych z:
  • przewagą energetyczną w kontakcie:
  • Zasilanie energetyczne
  • Oszczędzanie i kanalizowanie energii
  • Regeneracja
  • komunikacją i motywacją do współpracy:
  • Porozumienie bez przemocy
  • Język konfliktu i język współpracy
  • zasadami komunikacji i kontaktu w sytuacjach pomagania i wspierania.
  • utrzymaniem „wysokiej formy” w obliczu zmian organizacyjnych, co wydatnie przyczynia się do wzrostu efektywności w zarządzaniu.

Dla kogo

  • Dla menedżerów i liderów zespołów
  • Dla tych, którzy chcą adekwatnie reagować w sytuacji zmian organizacyjnych
  • Dla tych, którzy pragną motywować innych
  • Dla osób bardzo aktywnych, działających pod presją czasu, odpowiedzialnych za funkcjonowanie firmy, które mają trudność ze znalezieniem czasu na odnowę swoich zasobów energetycznych

Metoda

Szkolenie składa się z trzech głównych części. Pierwsza jest poświęcona aspektowi energetycznemu komunikacji i wywierania wpływu. Druga dotyczy świadomościowego aspektu komunikacji i bazuje na podejściu i technikach znanych jako „Porozumienie bez przemocy”. Trzecia część koncentruje się na komunikacji z obszaru pomagania.

Forma

Czas trwania: 2 dni

 

Intelligent Life
Emotional Intelligence * the * relationship * management * Communication * change * Leadership
Perfection by Kaizen
Sales Techniques * negotiations * Recruitment * assessment * Project Management * Consulting
Quest
The road to success * creative * Autonomy * Courage * determination * compassion
x80
Energy management life * prevention of burnout * Health * Activity * efficiency

Instytut Psychoimmunologii - Laboratorium Efektywności Sp. z o. o., ul. Sułkowskiego 9, 01-602 Warszawa, NIP 5252312121, Regon 015717456, KRS 0000215270
District Court for the Capital City of Warsaw, XII Commercial Division of the National Court Register. The share capital of 338 000,00 PLN (fully paid up)