Emotional Intelligence

“Inteligencja Emocjonalna – zarządzanie emocjami”

 

Wstęp

Program szkolenia został stworzony by pomóc Uczestnikom w zwiększaniu efektywności i satysfakcji zawodowej oraz tworzeniu coraz większej wartości w ich pracy w dzisiejszym pełnym stresu świecie biznesu. Program ten opiera się na pracy psychologów Daniela Golemana, Richarda Boyatzisa oraz Petera Saloveya i powstał na bazie ich wskazówek.

Cel szkolenia

Zwrócenie uwagi na rolę i znaczenie kompetencji emocjonalnych jako źródle naszej siły i podstawy do wychodzenia z kryzysowych sytuacji.

Korzyści

Uczestnicy szkolenia nabywają szereg praktycznych umiejętności:

  • Monitorowania poziomu własnych emocji
  • Optymalnego wykorzystywania informacji o emocjach innych i otoczenia
  • Kontrolowania i przekształcania energii płynącej z emocji w założonym przez siebie kierunku
  • Umiejętności rozpoznawania wczesnych sygnałów ostrzegawczych przy zbliżających się znakach wybuchu emocjonalnego
  • Zarządzania konfliktami
  • Wywierania wpływu na emocje innych

Zawartość

 W trakcie szkolenia realizowany jest program nabywania wiedzy i umiejętności w czterech obszarach kompetencji osobistych:

Samoświadomości – osoby posiadające tę kompetencję są świadome własnych emocji, posiadają dużą wiedzę na temat swoich mocnych i słabych stron i są otwarte na informację zwrotną.

Samokontroli – osoby pokazujące tę kompetencję kontrolują nastroje i impulsy emocjonalne, wiedzą, jakie rzeczy wyprowadzają je z równowagi oraz potrafią zmieniać strategię działania pod wpływem sytuacji.

Świadomość społeczna – osoby pokazujące tą kompetencję adekwatnie oceniają to co mówią do nich inni poprzez słowa, język ciała lub specyficzne wyrażenia. Wyczuwają, co czują inni i wiedzą co zrobić w danej chwili. Rozumieją też różne punkty widzenia.

Umiejętności społeczne: osoby pokazujące tę kompetencję pracują z innymi ludźmi tworząc wzajemne korzystne rozwiązania. Są bardzo dobrymi członkami zespołów i potrafią rozwiązywać konflikty. Potrafią umiejętnie popchnąć ludzi w założonym przez siebie kierunku.

 Wzmocnienie kompetencji w tych obszarach jest kluczem do uczenia się nowych, bardziej skutecznych zachowań i eliminowania tych, które Nas ograniczają. Daje to możliwość osiągania trudnych celów zawodowych przy zachowaniu równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym.

Intelligent Life
Emotional Intelligence * the * relationship * management * Communication * change * Leadership
Perfection by Kaizen
Sales Techniques * negotiations * Recruitment * assessment * Project Management * Consulting
Quest
The road to success * creative * Autonomy * Courage * determination * compassion
x80
Energy management life * prevention of burnout * Health * Activity * efficiency

Instytut Psychoimmunologii - Laboratorium Efektywności Sp. z o. o., ul. Sułkowskiego 9, 01-602 Warszawa, NIP 5252312121, Regon 015717456, KRS 0000215270
District Court for the Capital City of Warsaw, XII Commercial Division of the National Court Register. The share capital of 338 000,00 PLN (fully paid up)