Perfection by Kaizen
W 2010 roku Instytut Psychoimmunologi IPSI oraz Kaizen Perfection przygotowały wspólną ofertę. Zrbilismy to ponieważ dotychczasowa współpraca z naszymi klientami pokazała nam wyraźny kierunek wspólnego rozwoju. Dlatego też zdecydowaliśmy się na połączenie naszych kompetencji, doświadczeń i sposobów działania dając dziś każdemu naszemu klientowi nowe, jeszcze bardziej unikatowe podejście.
Proponujemy procesy rozwojowe zaprojektowane na miarę zmieniających się potrzeb każdego klienta łączące w sobie rozwój kwalifikacji, umiejętności narzędziowych, które stanowią podstawę dobrego warsztatu pracy przy jednoczesnym rozwijaniu kompetencji umożliwiających niemal artystyczne działanie
Kaizen Perfection to firma szkoleniowo-konsultingowa wyspecjalizowana w eksperckich szkoleniach i konsultingu dla firm i działów handlowych. Dzięki naszej specjalizacji oraz doświadczeniu rozumiemy oczekiwania firm. Wiemy, że potrzebujesz skutecznych, praktycznych rozwiązań, które pomogą w codziennej pracy. Wierzymy w niezwykłą skuteczność unikatowego na polskim rynku, modelu współpracy z klientem opartym na filozofii Kaizen, która przyczyniła się do zbudowania światowej potęgi japońskich koncernów.
Naszą Misją jest dostarczanie rozwiązań podnoszących jakość funkcjonowania organizacji poprzez wykorzystanie pełnego potencjału osób w niej pracujących.
Oto reguły, którymi kierujemy się w naszej codziennej pracy
- Problemy stwarzają możliwości
- Pytaj 5 razy „Dlaczego?”
- Bierz pomysły od wszystkich
- Myśl nad rozwiązaniami możliwymi do wdrożenia
- Odrzucaj ustalony stan rzeczy
- Wymówki, że czegoś się nie da zrobić są zbędne
- Wybieraj proste rozwiązania – nie czekając na te idealne
- Pomyłki koryguj na bieżąco
- Ulepszenie nie ma końca
IPSI oraz Kaizen Perfection stworzyły linię produktów pod nazwą PERFECTION by KAIZEN:
- Zarządzanie projektami
- Komunikacja w zespole
- Zarządzanie zespołem
- Rekrutacja i ocena pracowników w Dziale Sprzedaży”
- Negocjacje
- Techniki sprzedaży – poziom podstawowy
- Techniki sprzedaży – poziom średniozaawansowany – Typologia klienta i trudne sytuacje w sprzedaży
- Perswazja w sprzedaży – poziom zaawansowany
- Konsulting/ procesy doradcze