Tarek Zafarani
Psycholog Społeczny i trener grupowy, specjalizujący się w doradztwie i szkoleniach z zakresu szeroko pojętej komunikacji, kompetencji interpersonalnych i międzykulturowych, budowaniem samoświadomości, formowaniu i coachingu zespołów projektowych, mentoringu osób kluczowych i kadry menedżerskiej.
Od 2009 roku wykładowca na Podyplomowych Studiach Coachingu organizowanych przez Szkołą Główną Handlową.
W latach 2007-2010 prowadził wykłady na Uniwersytecie Warszawskim w Nauczycielskim Kolegium Języka Angielskiego oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na wydziale Ekonomii.
W latach 2005-2006 współpracował z agencją Testardo RedCell przy tworzeniu strategii PR dla produktów GlaxoSmithKlein, Idea oraz Sanofi Aventis.
Wiedzę trenerską zdobywał podczas studiów na wydziale Społecznej Psychologii Międzykulturowej w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie oraz na Podyplomowych Studiach Trenerów Grupowych w Laboratorium Psychoedukacji.
Doświadczenie i kompetencje trenerskie zdobył prowadząc liczne szkolenia i konsultacje indywidualne w ciągu ostatnich 15 lat pracy z grupami o różnych profilach zawodowych.
Prowadził badania kultury organizacji oraz systemów motywacyjnych między innymi w Bosch, Saur-Neptun Gdańsk, Leroy Merlin.
W pracy zawodowej przede wszystkim interesuje się coachingiem grupowym, badaniami dynamiki grupy, kształtowaniem kultury organizacji oraz dynamiką grupową rozwijających się średnich przedsiębiorstw z kapitałem polskim. Aktualnie współpracuje z dwiema bardzo dynamicznie rozwijającymi się polskimi firmami zapewniając stałe wsparcie dla działań okołobiznesowych, szkolenia dla pracowników oraz coaching dla prezesów firm.
W wolnych chwilach pasjonat Buddyzmu Zen, jako ścieżki rozwoju umysłu człowieka.
Człowiek wielu kultur, wychowany w Emiratach Arabskich, obecnie mieszkający i pracujący w Polsce.